Υπευθυνότητα σημαίνει να προστατεύεις το σπουδαίο και σημαντικό δώρο της ζωής!

veveosi.emboliu

Αυτή είναι η βεβαίωση για τον εμβολιασμό μου. Ναι, έκρινα με καθαρή συνείδηση ότι στην κατάσταση που βρισκόμαστε, έπρεπε να το κάνω. Για μένα, την οικογένεια μου, τους φίλους μου, την κοινωνία… Τα μεγάλα λόγια και τις συνωμοσιολογίες τα αφήνουμε για άλλους. Εμείς προτιμούμε τις πράξεις…


pistopiitiko
Και με επίσημο ευρωπαϊκό πιστοποιητικό! Έτοιμος για... ταξίδια! Άλλο αν μπορούμε ή αν θέλουμε, στην κατάσταση που είμαστε. Ωστόσο έκανα χρήση του δικαιώματος μου, ως πολίτη. Το πιστοποιητικό έχει εκδοθεί στο όνομα μου...

emvilio.sula
Κι αυτό είναι το πιστοποιητικό εμβολιασμού της Σούλας. Φυσικά τίποτα δε διασφαλίζει τη ζωή μας πέρα από την προσοχή που ωφείλουμε να δώσουμε εμείς οι ίδιοι στην καθημερινότητα μας. Αλλά τουλάχιστον κάναμε αυτό που έπρεπε. Με ήσυχη τη συνείδηση μας. Ακολουθώντας τους νόμους της Πολιτείας.

  • Πατώντας ΕΔΩ μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία των εμβολιασμών στην χώρα μας...

Δημοσιογραφικά

Μερικές σκέψεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που είναι πραγματικά αναγκαία...

kathimerini
Αυτό είναι το άρθρο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ 27/6/2021 που διαβάζοντάς το, ο Λεωνίδας εμπνεύστηκε για να γράψει το κομμάτι που θα διαβάσετε παρακάτω... Κι ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε, αν θέλετε, ολόκληρο το άρθρο, όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα την περασμένη Κυριακή.

bonis.leoΞεφυλλίζοντας την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής που μόλις μας πέρασε, έπεσα πάνω σε ένα άρθρο με θέμα την πολιτική μάχη για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Αναμένεται πολιτική, και όχι μόνο, μάχη από το Σεπτέμβριο καθώς το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάθε 4 χρόνια.

Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, οι διατάξεις για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα προβλέπουν τα εξής: αξιολόγηση κάθε 4 χρόνια σε α) γενική και ειδική διδακτική επάρκεια και β) στο παιδαγωγικό κλίμα και στη διαχείριση της τάξης. Και επίσης, αξιολόγηση κάθε 2 χρόνια στο πεδίο της υπηρεσιακής συνέπειας και επάρκειας.

Καλά ως εδώ. Αλλά από εδώ και κάτω αρχίζει το δύσκολο κομμάτι. Κάποιοι είναι υπέρ και κάποιοι άλλοι κατά. Πάντα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σε όλα τα ζητήματα, αλλά γενικά πιστεύω πρέπει να πρυτανεύει η λογική. Ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκος Φίλης είπε σχετικά με αυτά τα σχέδια ότι "δεν πρόκειται για νέες ιδέες αλλά για επανάληψη χρεοκοπημένων παιδαγωγικών αντιλήψεων του νεοφιλελεύθερου - 'αγοραίου' σχολείου, με τις οποίες προάγονται ο ανταγωνισμός και η ανασφάλεια και όχι η ηρεμία και η συνεργασία στη σχολική ζωή. Επανέρχονται παλαιοκομματικά πρότυπα καθώς και ο αλήστου μνήμης 'επιθεωρητισμός' με πρόσχημα την αξιολόγηση".

Και τώρα έρχομαι εγώ με το φτωχό μυαλό μου, να θέσω κάποιες απορίες μου, αλλά και να καταθέσω κάποια τραγικά βιώματα της σχολικής μου ζωής.

Τα δημόσια σχολεία είναι μια κρατική επιχείρηση που πρέπει να παρέχει δωρεάν τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες της στα παιδιά. Σε ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα γίνεται αξιολόγηση των υπαλλήλων - δασκάλων - καθηγητών από τον υπεύθυνο προσωπικού; Ναι, γίνεται. Και κατά την πρόσληψη και κατά τη διάρκεια παροχής της εργασίας τους.

Γιατί; Για να διασφαλιστεί η παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης. Γιατί; Επειδή κάποιοι γονείς 'ακουμπάνε' το κομπόδεμά τους κάθε μήνα στο ιδιωτικό σχολείο. Αλλά και στο δημόσιο σχολείο, όλοι οι γονείς και κατ' επέκταση όλοι οι πολίτες, δίνουν χρήματα μέσω φόρων τους οποίους πληρώνουν στο κράτος.

Γιατί λοιπόν το κράτος να μην επιδιώξει μέσω αξιολόγησης του προσωπικού του, τη μέγιστη δυνατή ποιότητα στη διδασκαλία; Αν ο καθηγητής πήγε να εργαστεί με τιμιότητα στο δημόσιο τομέα, γιατί είναι κακό που προάγεται ο ανταγωνισμός σε ένα εργασιακό περιβάλλον;

Αν ο καθηγητής εργάζεται με επιμέλεια και τιμιότητα, ο ανταγωνισμός δεν θα αποτελεί εμπόδιο ή φόβο, αλλά κίνητρο για να βελτιώνει τις ικανότητες του και την ποιότητα της διδασκαλίας του. Αντίθετα, η αξιολόγηση θα αποτελεί πηγή ανασφάλειας για τον καθηγητή, μόνο αν έχει μπει στο δημόσιο με σκοπό να αράξει σε μια θέση εργασίας και να κάνει ότι διδάσκει.

Η θεωρητική "ηρεμία" που ανέφερε ο κ. Φίλης ότι θα είναι αποτέλεσμα της έλλειψης αξιολόγησης, δεν είναι ηρεμία, είναι "εγώ 'έδεσα' το γάιδαρο μου και βολεύτηκα σε μια θέση στο δημόσιο και όλα καλά από εδώ και πέρα". Και θα μιλήσω με επιχειρήματα.

Αναμνήσεις, από τα όχι πολύ μακρινά, σχολικά μου χρόνια. Λύκειο. Ένας συμμαθητής μου ρωτάει τον καθηγητή πληροφορικής μας εν ώρα μαθήματος, αν θα έμπαινε ποτέ στη διαδικασία να πουλήσει ναρκωτικά. Εκείνος με ένα βλέμμα τύπου 'θα αρπάξω όσα μπορώ με κάθε τροπο', απάντησε ευθαρσώς πως "ναι", θα πούλαγε ναρκωτικα αν του έδιναν καλά λεφτά.

Από το βλέμμα του καθηγητή έβλεπες πως καταλάβαινε πως αυτό που έλεγε ήταν λάθος, αλλά έβλεπες και την άπληστη επιθυμία του για χρήματα, η οποία υπερίσχυε μέσα του. Τι παράδειγμα αποτέλεσε αυτός ο καθηγητής για όλους τους μαθητές του;

Πάμε σε άλλα περιστατικά. Λύκειο ξανά. Είχαμε ένα καθηγητή φυσικής και χημείας από άλλο νομό, ο οποίος ήταν θερμός υποστηρικτής της ομάδας του ΠΑΟΚ. Οι συμμαθητές μου τον είχαν πάρει χαμπάρι πόσο θερμός οπαδός ήταν και για να ροκανίσουν την ώρα από το μάθημα, αρκετές φορές του άνοιγαν συζήτηση για τον ΠΑΟΚ ή και για τον Ολυμπιακό, που είναι ένας από τους μεγάλους αντιπάλους του ΠΑΟΚ.

Και όπως καταλαβαίνετε ο καθηγητής συνήθως παρατάγε το μάθημα και άρχιζε να μας μιλάει για τον ΠΑΟΚ και για τους λόγους για τους οποίους πίστευε ότι είναι η καλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Πάει το μάθημα...

Έλα δεν θα σου πάρω πολύ χρόνο. Ένα ακόμα επαναλαμβανόμενο περιστατικό θα σου πω μόνο. Γυμνάσιο. Είχαμε έναν μαθηματικό που όταν βαριόταν με το μάθημα μας έλεγε πρόστυχα ανέκδοτα. Όσο γράφω, θυμάμαι κι άλλα.

Μια φορά, ο ίδιος καθηγητής, μας παρατάει εν ώρα μαθήματος και φεύγει για να πάει να μαζέψει κάτι σταφύλια, τα οποία τα είχε απλωμένα για να τα δει ο ηλιος, επειδή είδε ότι μαζεύονταν σύννεφα και θα έπιανε βροχή.

Ε ναι, επειδή μέσα σε όλους τους καθηγητές και δασκάλους υπάρχουν πολλοί παρόμοιοι τύποι, η αξιολόγηση είναι απαραίτητη. Δεν μπορεί το κράτος να αφήνει τη διδασκαλία των μαθητών σε τέτοια ανεύθυνα χέρια. Εξάλλου όπως είπαμε στην αρχή, τα σχολεία είναι μια δημόσια ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ να δώσει εφόδια γνώσης στα παιδιά.

Για να πετύχει στο ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ αυτό, χρειάζεται τους ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ υπαλλήλους. Η λέξη ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ στο λεξικό έχει τον εξής ορισμό: "δύσκολη ενέργεια, ριψοκίνδυνη προσπάθεια, επιχείρηση, τόλμημα, απόπειρα". Άρα η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ είναι απαραίτητη για να υπάρξει επιτυχής έκβαση σε αυτό το ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ.

Σχόλια (0)

There are no comments posted here yet

Υποβάλετε το σχόλιό σας

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Συννημένα (0 / 3)
Share Your Location

Αυτό είναι το χωριό μου, το όμορφο Θραψανό, που ονειρευόμουν να ζήσω, κάποτε...

Αυτό είναι το χωριό μου, το Θραψανό... Φωτογραφημένο στις 6 Ιουλίου 2012. Τον αγαπώ αυτόν τον τόπο. Και κάποτε ονειρευόμουν να ζήσω εκεί αρκετό καιρό, όταν βγω στη σύνταξη. Ωστόσο έρχονται οι κυβερνώντες και με τους απίθανους πολιτικούς σαλτιμπαγκισμούς τους, αλλάζουν συνεχώς τα όρια συνταξιοδότησης...  Πέρα από αυτό όμως κι εγώ έχω αλλάξει πια, πρωτεραιότητες στη ζωή μου... Δείτε ΕΔΩ μερικά πράγματα για το χωριό μου...

spiti2.300118

Όταν η ζωή δεν το βάζει κάτω… Οι βουκαμβίλιες που ξεράθηκαν από την παγωνιά του Γενάρη 2017 όταν το χιόνι το έστρωσε για τα καλά στο χωριό (δες την ακριβώς από κάτω φωτογραφία, διότι είναι πολύ σπάνιο το χιόνι στο χωριό μας σε υψόμετρο 350 μ.). Χρειάστηκε να περιμένουμε λίγο... Αλλά ο χρόνος δεν είναι πρόβλημα, όσο είμαστε όρθιοι, μπορούμε και αντέχουμε τις αντιξοότητες… Η φωτογραφία αυτή, είναι τραβηγμένη στις 30/1/2018 και δείχνει ξεκάθαρα ότι η ζωή συνεχίζεται...

xionismeno.spiti090117

Φωτογραφία τραβηγμένη στις 9/1/2017, στο χιονιά που άρεσε σε όλο το Θραψανό. Το πατρικό μου σπίτι, χιονισμένο. Η απόλαυση οφθαλμών… Ευχαριστώ όσους είχαν την καλοσύνη και την προνοητικότητα να μου τη στείλουν… Κάθε εποχή στο χωριό μου είναι όμορφη. Έτσι το βλέπω εγώ, έχοντας προσωπικά βιώματα… Οι όμορφες βουκαμβίλιες της φωτογραφίας, από αυτόν τον πάγο, ξεράθηκαν, σε αντίθεση με την τριανταφυλλιά που, για άλλη μια φορά, αποδείχτηκε πολύ δυνατή και άντεξε... Αλλά η ζωή δεν σταματά! Ξαναπέταξαν πράσινα κλαριά, ξαναζωντάνεψαν!

parteria6

Φτιάξαμε και τα παρτέρια στα δυο περιβολάκια στην εξωτερική αυλή... Ο επόμενος στόχος, αν θάλει ο Θεός και τον καταφέρουμε, είναι να μπουν πλακάκια τόσο στην εσωτερική αυλή, όσο και στην εξωτερική. Και μια πραγματική εξώπορτα που θα προστατεύει το σπίτι μας, καλύτερα, από τους ανόητους που δεν λείπουν.

Σε ποια φάση βρίσκεται σήμερα η σελήνη; Θέλετε να ξέρετε;

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ

Η Αγία Γραφή περιγράφει μερικές φορές τους ανθρώπους με βάση την εργασία που έκαναν. Μιλάει για τον “Ματθαίο, τον εισπράκτορα φόρων”, τον “Σίμωνα τον βυρσοδέψη” και τον “Λουκά, τον αγαπητό γιατρό”. (Ματθ. 10:3· Πράξ. 10:6· Κολ. 4:14) Κάτι άλλο που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους είναι οι πνευματικοί διορισμοί ή τα προνόμιά τους. Διαβάζουμε για τον Βασιλιά Δαβίδ, τον προφήτη Ηλία και τον απόστολο Παύλο. Αυτοί οι άντρες εκτιμούσαν τους θεόδοτους διορισμούς τους. Παρόμοια και εμείς, αν έχουμε προνόμια υπηρεσίας, πρέπει να τα εκτιμούμε.

Ο αρχικός σκοπός του Ιεχωβά για την ανθρωπότητα ήταν να ζει για πάντα εδώ στη γη. (Γέν. 1:28· Ψαλμ. 37:29) Ο Θεός πρόσφερε γενναιόδωρα στον Αδάμ και στην Εύα διάφορα πολύτιμα δώρα που τους έδιναν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τη ζωή. (Διαβάστε Ιακώβου 1:17) Ο Ιεχωβά τούς χάρισε ελεύθερη βούληση, την ικανότητα να κάνουν λογικές σκέψεις και τη δυνατότητα να αγαπούν και να απολαμβάνουν φιλίες.

Ο Δημιουργός μιλούσε στον Αδάμ και τον συμβούλευε για το πώς να δείχνει την υπακοή του. Ο Αδάμ μάθαινε επίσης πώς να καλύπτει τις ανάγκες του καθώς και πώς να φροντίζει τα ζώα και τη γη. (Γέν. 2:15-17, 19, 20) Ο Ιεχωβά προίκισε επίσης τον Αδάμ και την Εύα με τις αισθήσεις της γεύσης, της αφής, της όρασης, της ακοής και της όσφρησης. Έτσι μπορούσαν να απολαμβάνουν πλήρως την ομορφιά και τα άφθονα αγαθά του παραδεισένιου σπιτιού τους. Για το πρώτο ανθρώπινο ζευγάρι, οι δυνατότητες να έχουν απόλυτα ικανοποιητική εργασία, να νιώθουν πλήρεις και να κάνουν ανακαλύψεις, ήταν απεριόριστες.

Τι μπορούμε να μάθουμε από τα λόγια που είπε ο Ιησούς στον Πέτρο; Χρειάζεται να προσέξουμε ώστε να μην αφήσουμε την αγάπη μας για τον Χριστό να εξασθενήσει και την προσοχή μας να αποσπαστεί από τα συμφέροντα της Βασιλείας. Ο Ιησούς γνώριζε πολύ καλά τις πιέσεις που σχετίζονται με τις ανησυχίες αυτού του συστήματος πραγμάτων. Ας μάθουμε, να εκτιμούμε όσα έχουμε...

ΕΝΑ SITE "ΑΠΑΓΚΙΟ" ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

Αυτόν τον ιστότοπο τον «παλεύω» πολλά χρόνια. Πολύ πριν γνωρίσω την αλήθεια και βρω σκοπό στη ζωή μου. Φανταζόμουν τον εαυτό μου συνταξιούχο στο χωριό, με μια σχετικά καλή οικονομική επιφάνεια, δεδομένης μιας καλής σύνταξης που είχα οικοδομήσει πολλά πάνω της και ήθελα να έχω κάτι, για να περνάω το χρόνο μου.

Σήμερα, όλα έχουν αλλάξει γύρω μου, όλα εκτός από το Site αυτό. Δηλαδή, άλλαξε κι αυτό λιγάκι προσανατολισμό… Αντί να περνάει την ώρα του με κούφια δημοσιογραφικά θέματα, που δεν είχαν να προσφέρουν και πολλά πράγματα στους ανθρώπους, προσφέρει ελπίδα για ένα βέβαιο, καλύτερο αύριο.

Αυτήν την αληθινή ελπίδα, προσπαθεί να βάλει στις καρδιές των αναγνωστών του και να τους ενθαρρύνει να πιστέψουν ότι όλες αυτές οι δυσκολίες κάθε μορφής που ζούμε είναι παροδικές. Τα ωραία, είναι μπροστά μας... Και μπορούμε να τα ζήσουμε, φτάνει να το θέλουμε πραγματικά.

Αρκεί να μη στηριζόμαστε στην αξιοπιστία των ανθρώπων που σήμερα είναι κι αύριο όχι… Ούτε στις δυνάμεις μας. Αλλά στον Λόγο Εκείνου που είναι απόλυτα αξιόπιστος και να ακολουθούμε στη ζωή μας τις φωτεινές προειδοποιητικές  πινακίδες που έχει βάλει στο δρόμο μας…

ΚΡΕΟΝΤΑΣ, τέλος...

Το φύλλο που βλέπετε εδώ είναι το τελευταίο της εκδοτικής προσπάθειας του Εξωραϊστικού Συλλόγου της Κολοκυνθούς,  “Κρέοντας”. Δείτε το ΕΔΩ. Είναι το τεύχος 25 κι ΕΔΩ δείτε το αμέσως προηγούμενο. Ο ΚΡΕΟΝΤΑΣ αναγκάστηκε να αναστέλλει την έκδοσή του στην πρώτη μεγάλη οικονομική κρίση. Σε δύσκολες εποχές δεν άντεχε άλλο, τα δυσβάσταχτα οικονομικά βάρη. Βέβαια κάθε φύλλο που αναστέλλει την έκδοσή του, θέλει να ελπίζει και ονειρεύεται την επανέκδοση του... Μακάρι να γίνει έτσι. Και να μην είναι μόνο οι καλές προθέσεις των ανθρώπων του Συλλόγου...

Στο ρόλο του Συνταξιούχου

Αν έχεις κάπου να κρατηθείς, αν μπορείς να περιμένεις, η υπομονή αμείβεται.
Άπό τις 24/10/2020 είμαι πια συνταξιούχος!… Όλα εξελίχθηκαν καλά, όπως το περίμενα και τον Νοέμβρη του 2020 μπήκαν τα χρήματα της σύνταξης μου στο λογαριασμό μου. κι από τότε όλα γίνονται κανονικά, στην ώρα τους... Η αγωνία μου μετρούσε από τον Νοέμβριο του 2019, οπότε και κατέθεσα τα χαρτιά μου. Μια διαδικασία που κράτησε σχεδόν ένα χρόνο! 

Όλα αυτά έγιναν μέσα σε μια πρωτόγνωρη, δύσκολη εποχή του κορονοϊού Covid-19, με λοκντάουν και χωρίς τις μικρές εφημερίδες που βγάζω. Και όμως, όλα πήγαν καλά! Με τη βοήθεια ανθρώπων που μας αγαπούν, των παιδιών της Σούλας, δεν έχασα καμιά από τις ρυθμίσεις που είχα κάνει... Και δεν στερηθήκαμε τίποτα, από τα βασικά πράγματα. Ο Ιεχωβά να τους ευλογεί!

Δοξάζω τον Ιεχωβά για την καλή έκβαση του πράγματος! Και τον ευχαριστώ, γιατί αν δεν ήταν το ισχυρό χέρι Του να με οπλίζει με υπομονή και εγκαρτέρηση, όλα θα ήταν πολύ πιο δύσκολα!

Μικρές πινελιές αγάπης

athina1

Γεμάτος όμορφες, ξεχωριστές πινελιές, είναι αυτός ο ιστότοπος που διαβάζετε. Ξεκίνησε, για να καλύψει κάποιες ανάγκες έκφρασης, με δημοσιογραφικό κυρίως περιεχόμενο και τον βλέπουμε να εξελίσσεται ουσιαστικά σε ένα σημείο συνάντησης και επαφής, ανάμεσα σε φίλους. Και η αναφορά στις πινελιές δεν είναι καθόλου τυχαία. Κάπως έτσι δεν λειτουργούν και οι ζωγράφοι; Μόνο που εδώ το πράγμα μοιράζεται, ανάμεσα στις λέξεις και τις εικόνες. Και περιγράφουν μια ζωή πραγματική, όχι από αυτές που κυριαρχούν στη φαντασία και στο διαδίκτυο.

Δοκιμασία από τον Covid-19

Ότι μέχρι χθες, μόνο ως θεωρία γνωρίζαμε, το είδαμε να εφαρμόζεται στη ζωή μας... Και πήραμε τα μαθήματα μας. Δείτε ΕΔΩ κι ΕΔΩ κι ΕΔΩ.

Το "φευγιό" της αδερφής μου

Η Γιωργία μας "έφυγε" για πάντα από κοντά μας το 2011. Και ο θάνατος του Γιάννη έναν ακριβώς χρόνο, μετά. Λιγοστεύουμε...

Αλλαγές στο Site μου

Σημαντικές αλλαγές αισθητικής στο Site. Ωριμάζουμε και μαθαίνουμε... Και προσπαθούμε να το προσαρμόζουμε στις ανάγκες μας!

Developed by OnScreen - Content by Nikos Theodorakis - Powered by FRIKTORIA